HADES – lustereczko, lustereczko….

Wpadło mi  pewne skojarzenie do szklanej góry, z bardzo dawnych lat, kiedy miałem kłaki do pasa i z chłopakami graliśmy metal, ja gitara i właśnie kawałek pod tytułem „kryształowa góra”, a o kryształach dużo już było.

Tekst angielski: http://www.darklyrics.com/lyrics/death/symbolic.html#7

Refren tłumaczony wolno przeze mnie:
we wnętrzu kryształowej góry zło przybiera swoją formę,
we wnętrzu kryształowej góry przykazania (programy, polecenia) są odtwarzane (odradzają się)

Generalnie kryształowa góra w tym tekście to takie swoistego rodzaju centrum dowodzenia zasilane poprzez ślepą wiarę (build from blind faith), które poprzez rytuały (7 dzień > kościół) zapodaje człowiekowi to co chce zobaczyć i usłyszeć, czy też to czego się boi, to co sprawia ból, takie jakby centrum dowodzenia matrixa, które zwodzi, zwodzi, oj bardzo zwodzi i oszukuje i zadaje ból.

https://mistykabb.wordpress.com/2017/05/10/lud-anueli/#comment-31935

Kamyczek jest bardzo celny Pawle – BARDZO CELNY.
Nie podejmowałam teraz tego tematu, bowiem to dłuższa historia.

” we wnętrzu kryształowej góry zło przybiera swoją formę,
we wnętrzu kryształowej góry przykazania (programy, polecenia) są odtwarzane (odradzają się)”
To jest SEDNO informacji o Szklanej Górze, to tzw. Mount Mehru, jeden z filarów, jeden ze Styksów !

Góra Mehru

A co to jest styks ?
W sumie każdy to wie, tylko że nie do końca, przytaczam teraz z wiki:

” Styks (gr. Στύξ Stýx, łac. Styx) – w mitologii greckiej główna spośród pięciu rzek Hadesu, przez którą musiała przeprawić się każda dusza zmarłej osoby w drodze do krainy zmarłych. Przez Styks przewoził Charon.”

Rzeka to kanał, kanał to styk, styk to kontakt czyli ZASILANIE HADESU !

Czym jest Hades ? wiki:

” Hades (także Pluton; gr. Ἅιδης/ᾍδης Háidēs, Ἀίδης Áidēs, Ἀΐδης Aḯdēs ‘niewidzialny’, łac. Pluto) – w mitologii greckiej bóg podziemnego świata zmarłych. Z czasem Hadesem zaczęto również nazywać jego krainę. Hades był bogiem świata podziemnego i umarłych; nazywany był także Plutonem”

Mamy niebywałą zbieżność :
– Pluton – bóg zmarłych.
– Pluton – planeta, o której pisałam że to bojowa rezerwa, eskadra niszczycieli Ziemi i nas.
– Pluton – jednostka wojskowa i tu nam się „kłania” określenie wojskowe : żmij ogiennyj.

I co najważniejsze w tej wyliczance ?
To co przytoczyłam TO JEDNO I TO SAMO !

HADES to świat nikczemnych zboków żądnych władzy uzyskanej dzięki naszej krwi RODowej, bo sami mają jakieś dziwne hybrydowe popłuczyny czyli OR ganiczne.

A teraz czym jest Hades – tak dla usciślenia ?
To LUSTRZANE ODBICIE ZIEMI, to sztuczny twór ze swoimi POTWORAMI.
To tam po zaimplementowanej śmierci poprzez główny programator czyli Szklaną Górę były zwabiane i ściągane ISTOTY Z NASZEGO RODU ŚWIETLISTYM TUNELEM jarzeniówki ze SZKLANEJ GÓRY by te wampiry, te hieny cmentarne mogły się nażreć i napaść. Ukraść, wykraść nasze mienie i Diamenty.

Została zrobiona, wytworzona największa KONWERSJA WSZECH CZASÓW, czyli całkiem realny, rzeczywisty sztuczny Twór.
Nasze codzienne konwersje i odwrotności to pryszcz, bo sa tylko składową Hadesu.

To w hadesie sa RSR, to tam było wszystko modyfikowane i konwertowane, to tam urzędują Upadłe Anioły ze swoim Żmijem Ogiennym.
To tam ustalono nam koło karmy, bo w przyrodzie nic nie ginie i musi byc równowaga. Jeżeli Hades to nikczemnośc sama w sobie, to ktos to musi odparować, tymi KTOSIAMI jesteśmy my i cała nasza nieszczęsna Ziemia.
To tam jest Pluton egzekucyjny dla nas, to stamtąd robiono nam teraz naloty, które jak raz widziałam o 3 rano, kiedy – jak to nazwałam NIEBBIOSA FALOWALY, ponieważ błyski zza chmur były tak potężne, że aż raziło po oczach, zupełnie jak włączony monitor z jakimś badziewnym filmem akcji w ciemnym pokoju.

https://mistykabb.wordpress.com/2017/05/10/lud-anueli/comment-page-1/#comment-31772

To tam mieszka ten „Chrystus” o którym tyle wspomina Ktoś i to tam sa dzielone łupy wojenne.
Teraz nastał czas : kto więcej nagrabił ten KRÓLEM.

Niestety 😀 – nie nagrabili, stąd wrzaski o kolejne żarełko !

Jeszcze nieśmiało dodam:
Jeżeli mamy jednostkę wojskową, to mamy dowódcę wojskowego: Żmij Ogiennyj.
Jeżeli mamy DOWÓDCĘ – to on MUSI MIEĆ WOJSKO, CZYLI ŻOŁNIERZY.
A są nimi…SUPER ŻOŁNIERZE !

Jest takie powiedzenie : ZŁO WCIELONE – dokładnie to oznacza…zło wcielone, czyli fizyczne, oni istnieją i żyją fizycznie, to nie są postaci wirtualne, tylko jak najbardziej nam znane lecz bardzo przez nas nielubiane.

Jak jest ADMIRAŁ – to jest stopień marynarki wojennej : ŻMIJ OGIENNYJ , bo przecież przestrzeń to OCEAN !
Z tego powodu morski generalismus ( gen era li s mus ) musi być OGNIOWY celem zamiany Źródłowego Oceanu w parę ! czyli rozcząstkowania WODY !

Stąd jak widać – SCALANIE SIĘ TO NASZ PRIORYTET I OBOWIĄZEK, by przetrwać.
Żmij – POTWÓR wykreowany na wzór i podobieństwo SMOKA.

SUPER ŻOŁNIERZE – różnego rodzaju wyszkolone HYBRYDY, w zależności od przynależności do specjalistycznej jednostki wojskowej.

Najważniejszą jednostka jest ta pracująca U PODSTAW !
Pamiętajcie : JAK W NIEBIE TAK I NA ZIEMI.
W takim razie któraż to jednostka militarna pracuje najskuteczniej u podstaw ?
JEZUICI !
Nauczają, nauczają i wymagają.
Mają ogromna ilość tzw. płatnych pachołków czyli trolli.
Wśród nich również są hierarchie.

Natomiast w tzw. NIEBIE – czyli czeluściach HADESU oficerami nadzorującymi SUPER ŻOŁNIERZY są tzw. Arch – aniołowie.
I tak jak bywa w życiu – góra z górą sie nie zejdzie, ale człowiek z człowiekiem a i owszem 🙂
Tak i oni na siebie natrafiają tu na Ziemi rozpoznając się po specyficznych hybrydowych częstotliwościach.

To ONi wprowadzają zamęt wśród ludzi, bowiem to między nimi trwa walka o prym, który złupi z nas jak najwięcej mienia.

Podzielili sobie strefy wpływów, każdy z nich ma swoją enklawę i wara innemu do jego dystryktu, lecz poza tym jest tak jak wśród polityków : w kuluarach popijają sobie wspólnie piwko lub wódeczkę przechwalając się jeden przed drugim.

Jeżeli jednak któryś z nich stanowi zagrożenie dla zagrabionego dystryktu, to „właściciel” enklawy zagryzie współplemieńca jak psa.

Ci oficerowie to jak wspomniałam – archaniołowie, a te szemrane archonckie anioły czyli Upadłe Anioły to Trutnie wg mojego nazewnictwa.
Bardzo niebezpieczne gnidy jak autor „baśni” bowiem posiadające nasze moce z tym, że przekonwertowane i ukierunkowane przeciw nam, to tzw. HYDRY JEZUICKIE, które są żywą bronią psychotroniczną.

Pragnę przypomnieć, że największe zmiany na ZŁO rozpoczęły się w momencie objęcia TRONU przez Franka I.
Pontyfikat rozpoczął – nomen omen : 13 marca 2013
Inkardynacja : jezuici

To od tamtej pory nasiliła się agresja i sprowadzanie dziczy do Europy, nastały czasy ZŁA, WSZEDZIE WOJNY I OKRUTNE BESTIALSTWO.
Europa chyli się ku upadkowi, biały człowiek jest na wyginięciu jak zagrożony gatunek.

A płatne jezuickie, cywilne pachołki trollują 9;1 gdzie się da.

I teraz kolejne przypomnienie.
Kiedyś, bardzo często w przepowiedniach apokaliptycznych mówiono:
” Kiedy przyjdą czasy ostateczne NIEBO zwali sie na ZIEMIĘ ”

Tak jak z każdą przepowiednią i ta jest scenariuszem do realizacji przez NICH.
To NIEBO to HADES – to miało nam sie zwalic na głowy.A co to oznacza ?
Po prostu:
w razie wygranej przez NICH – Scaliliby Hades z Ziemią i tu nastąpiłby WIECZNY MROK !
Ich kolejnym krokiem, po uzyskaniu całkowitej kontroli nad Ziemią i co za tym idzie nad nami, byłaby ekspansja BEZMIARU ŚWIATA.

O to idzie w tej wojnie.

Za pomocą styksów czyli kontaktów wprowadzali na Ziemię fałszywą elektrykę dzięki czemu zmienili pole magnetyczne Ziemi na tyle by zastosować GRAWITACJĘ.

Już o tym kiedyś pisałam.
My i Ziemia nie potrzebuje obecnej formy grawitacji, ponieważ ona jest dla nas szkodliwa, jak każde ich konwersje elektryczne na naszym POLU.
Natomiast Oni jej potrzebują jak kania dżdżu, gdyż dzięki niej mogą egzystować na Ziemi i nie są z niej wyrzucani, bowiem każdy nasz rodowy organizm tak czyni stosując system odpornościowy dzięki czemu samoistnie pozbywa się śmieci i toksyn.

GRA – VIT – AKCJA
Gra o tron, akcja w grze o życie.

Styki nie trzymały by sie Ziemi, gdyby nie zastosowali grawitacji.
Dzięki styksom Hades miał połączenie z Ziemią.


Wracamy do kwestii Czarnego Żółwia.
Żółw to po prostu Hades, na nim „spoczywa” Ziemia, jego 4 łapki to nic innego jak styksy.
Niekoniecznie spoczywa, może ten żółw stoi, nie mniej jest to Tak jak napisał MOM – „Również szyk bojowy armii rzymian to Żółw”
To również tarcza – jak wspomniał Ktoś – sama często stosowałam taką tarczę przed atakami jezuickich hydr, bo jakoś tak się dziwnie w moim życiu składa, że mam wianuszek adoratorów składający się z Trutni, od wczoraj zwanych pieszczotliwie: jezuickimi hydrami.
Jak nie jedna ma mnie pod swoją kuratelą, to druga, jak nie druga to trzecia udająca, że walczy z tą pierwszą.
Po prostu – REWELACJA !

Jak wiemy rzymianie to żydzi, a żydzi to konstrukcja Or.

https://mistykabb.wordpress.com/2017/05/10/lud-anueli/comment-page-1/#comment-31948

„Żmij opisany jest jako forma fortyfikacji. Zaplanowany, przestrzenny system ( labirynt?)”
Bardzo celnie, przecież author baśni przypisał znaczenie określenia do dystynkcji wojskowych. Widać wiąże się to również z ich infrastrukturą.
Popatrz na mapę google, gdzie były najcięższe łagry, nie dość że rozmieszczenie budowli jest identyczne z konstelacja Oriona, to znajduje się tam najwięcej LABIRYNTÓW, te jak odkrywasz – jest forma zapętlenia.
Przekopywać fizycznie nie będziemy żadnych przestrzeni, natomiast z powodzeniem można poszukać internet w poszukiwaniu juz sporządzonych zapisków poprzednich zapaleńców, którzy tego dokonali 🙂

https://mistykabb.wordpress.com/2017/05/10/lud-anueli/comment-page-1/#comment-31934

Podaje Ci MOM mapkę, którą już dwa razy umieszczałam na naszej stronie, sądzę że teraz będzie bardziej zrozumiałe moje poprzednie przesłanie celu w jakim umieściłam tą mapę :

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1K5Ui0FNpN4b3x_Bt_CV8x9sMNjA&ll=65.29505675548448%2C35.13159957010657&z=5

I tak wspólnymi siłami napisaliśmy artykuł, gdyż uważam te informacje za bardzo istotne z naszego punktu widzenia, a po czasie zaginęły by wśród innych komentarzy 🙂

Copyright by BasiaB.

Nie ugnę się – nie ma takiej opcji !

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s