Modlitwa na podniesienie wiary we własne siły i możliwości

WRÓCIŁAM DO DOMU OJCA DOAMENTOWEGO

Wróciłam do domu Ojca Diamentowego i oddałam się Bogu Stwórcy w wieczne prowadzenie, więc moja przyszłość mnie nie interesuje ,bo wiem i ufam Bogu Stwórcy Bezgranicznie, bo Bóg Stwórca troszczy się o mnie i dba o moje dobro,mojej rodziny. A moja i wszystkich przyszłość jest wiecznie bezpieczna,radosna,cudowna,przejrzysta,boska – bo jestem ukochanym dzieckiem Boga Stwórcy i Całego Wszechświata.

Jestem Wszechmocną istotą ,bo Moc Boga Stwórcy wypełnia każdą komórkę mojego ciała – jest we mnie -dlatego czuję się bardzo dobrze -bezpiecznie na wieki.

Moje życie ,mój los jest w rękach Boga Stwórcy dlatego z pokorą i wdzięcznością przyjmuję każdą sytuację w swoim życiu.

Jestem jednością z Bogiem Stwórcą ,który mnie stworzył i każdej minuty i sekundy przyjmuję dary i bogactwa tego Wszechświata.

Wszystko co robię w swoim życiu staje się moim sukcesem, posiadam zdolności i umiejętności , które mogę wykorzystywać w każdej dziedzinie mojego życia i osiągać sukcesy – jestem taka szczęśliwa.

Zarabiam wystarczająco dużo ,że mogę zaspokoić swoje potrzeby i sprawia mi to radość i satysfakcję.

Odkryłam Boga Stwórcę w swoim sercu i sercu całego stworzenia,kocham i akceptuję swoje ciało, moje ciało jest cudowną Świątynią Boga Stwórcy i czuję się szczęśliwa,że mogę przebywać w nim, dlatego opiekuję się swoim ciałem dając mu odpowiednie pożywienie bez mięsa,ryb (nie zjadam swoich braci i sióstr)

Akceptuję doskonałe zdrowie mojego ciała jako naturalny stan mojego życia istnienia ,uwalniam się ze wszystkich niskich energii ,wzorców schematów,czipów,programów,czyszcząc swoje ciało.

Moje Modlitwy Medytacje i moje całe życie służą Najwyższemu dobru mojemu,mojej rodziny i całemu Stworzeniu.

Dziękuję Ci Boże Stwórco,że obdarzyłeś mnie zdolnością rozróżniania i za to,że dałeś mi mądrość Boską ,która jest głosem Serca,intuicją,sumieniem na wieki,że jestem świadoma każdej sytuacji w swoim życiu.

Jestem jednością wieczną z Bogiem Stwórcą i przyjmuję cały czas dary i bogactwa tego świata ,bo jestem jego częścią-tego Wszechświata ,a Wszechświat konspiruje na moją korzyść i wspiera mnie w moich sprawach we wszystkim co robię ,zaspokaja moje potrzeby nim zdążę o tym pomyśleć. Prowadzi mnie i ochrania Bóg Stwórca i daje mi zawsze coś znacznie lepszego niż ja oczekuję.

Dobro,serdeczność przychodzi cały czas do mnie od wszystkich istot całego Wszechświata.

Dziękuję Bogu Stwórcy za tak cudowne prezenty i dary ,którymi mnie obdarza,które spływają na mnie i będą wiecznie spływać.

Jestem wolna,zdrowa,szczęśliwa,a mój świat jest wiecznie doskonały .Dziękuję Ci Boże Stwórco- Tobie Cześć i Chwała na wieki.

Dziękuję Ci Boże Stwórco,że oddawałam siebie,że zrozumiałam kim jestem i dokąd idę.

Dziękuję Ci Boże Stwórco,że zrozumiałam ,iż jestem wiecznie jednością z Tobą ,że w moim życiu wszystko jest doskonałe ,boskie,piękne,że żyję w zgodzie i harmonii sama z sobą i całym Wszechświatem .Moje serce,moje ciało,mój umysł i świadomość jest przepełnione Miłością Bezwarunkową ,dobrem,serdecznością,które rozsiewam w całym Stworzeniu ,a wszyscy wokół obdarowują mnie tym samym,jestem szczęśliwa.

Kocham siebie,kocham Boga Stwórcę,kocham Matkę Ziemię i całe Stworzenie. Mój dom w którym mieszkam jest wypełniony miłością bezwarunkową,by każdy czuł się w nim tak jak ja i był radosny i szczęśliwy.

Przychodzą do mnie osoby ,które są takie jak ja,pełne Miłości Bezwarunkowej ,dobra,szczęścia i zadowolenia,kocham siebie i kocham to co robię,praca sprawia mi radość,bo mogę się realizować i wykorzystywać moje talenty i zdolności. Zarabiam wystarczająco dobrze by realizować swoje plany ,potrzeby swoje i bliskich, jestem szczęśliwa i radosna.

Kocham siebie Boga Stwórcę, Matkę Ziemię i całe Stworzenie,dlatego wybaczam i uwalniam się od przeszłości i jestem wolna,żyję teraźniejszością tu i teraz i jestem radosna i szczęśliwa.

Dziękuję Ci Boże Stwórco,że jestem prawdą,prawością,dobrem,miłością, niekrzywdzeniem w myślach,słowach i uczynkach na wieki.

Dziękuję Ci Boże Stwórco,że wypełniłeś mnie diamentowym DNA Miłości Bezwarunkowej, świadomości Twojej,wolności Twojej na wieki .

Miłość w moim życiu sprawia mi radość i szczęście w życiu,dzięki temu moje życie jest piękne przyjemne,lżejsze,twórcze i pożyteczne dla innych.

Dziękuję Ci Boże Stwórco,że uświadomiłam to sobie ,że jestem ulubionym dzieckiem Twoim i zasługuję na wszystkie bogactwa,dobra tego świata,że jestem wolna od zła i przemocy.

Dziękuję Ci Boże Stwórco,że wybrałam Miłość Bezwarunkową,że dostrzegam wartość w sobie i w innych na wieki .

Że jestem jednością z Tobą Boże Stwórco na wieki.

Skomentuj

