Zamach stanu cz. 2 – Plejadianie

Opiszę Wam teraz, jak mogę najlepiej to co mną dziś w nocy bardzo wstrząsnęło.

Zasypiam – nagle pokazuje mi się pokiereszowana twarz, taka jak po torturach czy po bójce, lecz oprócz tego bardzo zniszczona, wychudła, mimo że wiek oceniałam na ok. 40 lat – wyglądała na 60 lat.
Odegnałam obraz.
Po chwili kolejny: osoba, kobieta, sylwetka widziana przeze mnie do pasa.


Twarz zniszczona, włosy długie, do piersi, w ogromnym nieładzie, siwe z lekkimi, pojedynczymi nitkami jeszcze swoich ciemnych włosów, ale nie brązowych czy czarnych – szatynka lub ciemny blond.
Na czubku głowy łysina, jednak tak jak to czasami i u nas widujemy wychodzące z tej łysiny kępki tych długich, lekko kręconych brudnych i zmierzwionych włosów. Twarz – dziwna, chora, jakby zoombi, oczy nieprzytomne, ale kurczowo mówiące mi coś, chcące mi coś przekazać.Ogromny smutek i udręczenie w tych oczach. Sylwetka wątła, ubranie zniszczone.
Za chwile kolejne udręczone, zniszczone twarze, miałam wrażenie, że zoombi, oczy bez Duszy.Jednak czułam,że to nie całkiem tak.

Nagle przebłysk – na ułamek nano-sekundy postać Plejadianki, którą znamy z obrazków. Długa, piękna, szczupła, długie, białe zadbane włosy.
W locie zrozumiałam,że nie wiedzieć jakim cudem znalazłam sie na wizji z Plejad.
Nigdy nie miałam z nimi kontaktu, nigdy mnie nie interesowali, nigdy się nimi nie zajmowałam.
Włączyłam światło, bo nie chciałam tam utknąć, ani być porwana.

Zrozumiałam przekaz. I to jest clou programu.
Ci udręczeni ludzie z Plejad nawiązali ze mna kontakt, by mi pokazać jaki los nas czeka, jezeli teraz sobie nie poradzimy. Tak zostali zniewoleni i zniszczeni przez okupanta i najeźdżcę, który udaje ich i obecnie wyglada jak Oni.
To jest dokładnie tak jak opisywałam:
kradną nasze cząstki i udaja Arya, nawet czasami trudno rozróżnić kto jest kim.
Tylko, ze teraz to ostateczne rozdanie.

W ciągu dnia byłam zajęta, ale po powrocie poszłam na ogród zastanawiając się po co ich trzymają przy życiu, tych prawdziwych zmarnowanych, nieprzytomnych plejadian, tych właściwie zoombi ?

Uzyskałam taką wieść: „okupant, by udawać Plejadian musi mieć dostęp do żywej materii.” Do Boskiego Tchnienia.

Tak więc Ci ” Plejadianie” jacy okupują obecnie ziemię, to jakieś nie wiadomo jakie gówno, które owinęło się w papierek i udaje że cukierek.

Nas czeka to samo. To ostrzeżenie i to bardzo mroczne i drastyczne.
Nie ma zmiłuj się ! To nasze być albo nie być. Nie ma walki fair. Nigdy nie było.
Plejady są blisko wg kłamliwych naukowców i mediów tylko około 27 lat świetlnych, więc tak naprawdę to rzut beretem.
Jesteśmy osaczani.

Panowie niech wymyślają urządzenia kwantowe i jakiekolwiek które nie wpadną w ręce wroga, a dokonają spustoszeń. Po zakończonych akcjach te urządzenia i Wasz ślad energetyczny mają być całkowicie zniszczone.

Musicie je programować po swojemu i wykorzystywać tylko w momencie pracy. Potem do wora, bo tą technologię i urządzenie przejmie wróg.

Panie – niech czyszczą przestrzeń, szczególnie swoich domostw i bliskich.

Copyright by BasiaB.

Skomentuj

