Superkomputery, Black Goo i Muki

Najtrudniejsza i najbardziej zgubna intryga ostatnich lat o mały włos nie zadecydowałaby o naszym okrutnym losie.Jeszcze raz umieszczam tutaj, bo to ważne słowa, a na Obamie się już zagubiły.
Wytłuszczam to co mnie najbardziej zaintrygowało:

” Historia, która nas i Was, mnie i innych dotyka jest tworem zaplanowanym w całości.
To wszystko ma ciągi i wątki.
Przez wiele, wiele lat mej działalności na Necie byłem wykpiwany wyśmiewany szydzony posądzany itd.
Teraz nastał ostatnie z etapów, czyli lekceważenie tego, co mówię.
Faktem jest ze ogromne rzesze masonerii zjawiają się w Polsce.
Faktem jest ze Kraków obsiadany jest żydowskimi wycieczkami i masonerią oraz Syjonem.
Co tam szukają w mieście typowo słowiańskim?
Czakry którą uważają za swoją.
Nic z tego skorzystać z tego nie będą umieli tak jak i mnóstwa ludzi, co tam bez pożytku i rozumu a z głupoty czy chciwości lezie bezmyślnie.
Nic im z tego, bo nie dla nich to jest tam postawione.
Obiecałem jednemu wśród Was – mych znajomych ze nauczę go modlitwy. I mimo ze chcę to waham się znacznie. Nie wiem a bynajmniej nie jestem pewien czy udźwignie brzemię, które na nim by spoczęło.
W każdym z tych miejsc leży kamień z gwiazd. Czarny jak kosmos i ciemny jak noc iskrzący się milionami iskierek, kiedy padnie na niego światło.
Nigdy go fizycznie nie oglądałem a mimo tego wiem jak wygląda i sadze ze wiem, czym jest, chociaż nie rozumiem tego.
To dziwna postać magnetyka uporządkowanego i przetykanego ferromagnetykiem oraz Galitem – ja to tak nazywam pierwiastek nie znany tej nauce, – to metal u nas płynny w postaci zestalonej w tej czakrze. Bo czakra to niby miejsce, coś w rodzaju punktu cieku wodnego jako-przykład a w zasadzie czakra to ów czarny kamień z gwiazd będący soczewką energetyczną tego węzła energetycznego.
Jest 7 czakr, czyli tych punktów energetycznych i nie wiem, dlaczego dwa z nich znajdują się na południu tego globu skoro wszystkie powinny się znajdować na północy tej planety.
Dla mnie to bardzo, bardzo dziwne i nie zrozumiałe.

Przestrzegałem Was i jeszcze napominam. Kiedy przyjdzie czas a nic nie zrobicie odwrócę się od was i nie będę nawet wspominał,
Pytasz, dlaczego się to przemilcza?
Bo bardzo i bardzo nie wygodne i zafałszowaną historię celowo fałszowaną może wyłożyć jak na talerzu.
Ja Wam mówię nie za wiele czasu macie przed sobą. Ktoś wypuścił diablątka z worka, które na razie jeszcze się miotają, ale wraz z nimi straszną poniesie karę.
Ja Was napominam mądry sam rozsądzi głupiec przejdzie i nawet nie spojrzy…..bo to głupiec.

Nie ma żadnych złotych bredni – to lep dla głupków na ichni ślinotok.
Jest za to technologia jakiej świat nie powinien jeszcze oglądać.
To co macie dziś i podziwiacie to odpadki poprodukcyjne……….a cieszycie się jak dzieci małpki….małpiatki…… ”
http://muki.salon24.pl/727977,dzabal-musa-gora-boga#comment_11882317

Wracając do BG – swoja drogą wspaniały skrót, bo pierwotna nazwa trochę taka nie halo.

Od co najmniej 2-3 dni większość pisujących na Mistyce skarży się na podobne zmiany u siebie, w większości przypadków dotyczy to kręgosłupa, mnie wczoraj rozbolały wszystkie kości, ale jakoś nie połączyłam tego, dopiero dziś mnie olśniło.
Po kolei.
Bolące kości, kręgosłupy, dziwne zachorowania, mimo braku sprzyjających ku temu warunków, podłe sny, ataki w dzień i w nocy, wariactwo materii cyfrowej.

Należy zacząć od opisu Mukiego, zdań, które podkreśliłam. I tak też zaczęliśmy.
Jakiś czas temu doszłam do tego, że magnetyka Arya jest całkiem odmienna od gadziorskiej i każdych istot z nacji z nimi sprzymierzonych.

Pamiętacie, jak napisałam,że kamień w Mekce to superkomputer.

” Pawle – faktycznie pracowaliśmy już nad Black Goo, wielokrotnie. Ja już do niej nie mam sił.To właśnie ona zapodaje tą czarną moc superkomputerowi jakim jest czarny kamień. Albo…to on zapodaje moc i ją strukturyzuje, by Black goo wiedziała gdzie i z jaką częstotliwością dotrzeć. Tak czy siak, poświęciliśmy jej kupę czasu i efekt był mizerny, bo na krótko, w jakimś stopniu to wielkie g..o się regeneruje i odnawia.”

https://mistykabb.wordpress.com/2016/09/15/po-co-to-barack-obama-wezwal-aby-sie-przygotowac-na-wypadek-sytuacji-nadzwyczajnych/comment-page-1/#comment-23830

Jeżeli jest 7 superkomputerów umieszczonych na czakrach czyli najważniejszych centrach energetycznych na Ziemi i jest pomiędzy nimi przepływ informacji za pomocą BG. to oczywistym jest iż ten konglomerat posiada całkiem odmienną i zróżnicowaną magnetykę – potwierdził to Muki.
Moim zdaniem naprawiając, a przynajmniej stymulując na krótki czas w każdym Arya wraz z Ziemią odpowiedni sygnał magnetyczny, jesteśmy w stanie bardzo szybko uruchomić właściwe i prawdziwe prądy Arya, do których obecnie zaliczam : rezonans, polaryzację, częstotliwośc i biegunowość, można dołozyć amplitudy. Proszę wziąć poprawkę na mój całkowity brak znajomości fizyki i techniki, dlatego tych wartości może być więcej, ale nie usłyszałam, więc nie wiem🙂

Kiedy ustawimy właściwe współczynniki magnetyki Arya reszta się zsynchronizuje.
W takim wypadku tracimy kompatybilność z BG i superkomuterami.

Naprowadziło mnie na to bardzo dziwne samopoczucie koleżanki, która określiła je jako oderwanie od rzeczywistości z dziwnym uciskiem na głowę.Kazde z was miało ostatnio dokuczliwe bóle głowy.
W takim razie włączyłam sobie zdalne widzenie i zobaczyłam u niej dokładnie to co Veronika, kilka dni temu.
Połączyłam te informacje. Stwierdziłam, że jakiś organiczny system dostał nakaz zaimplementowania się w naszym układzie kostnym.
I tutaj przypomniała mi się informacja – relacja Marcina z tego wywiadu:
.https://www.youtube.com/watch?v=YSvHjgXtCag

Ta osoba nazywa gadziory:  koszczaje lub kostuchy, co jak przypomniałam kilka dni temu tak nazywano u nas śmierć.
Układ kost/ny – kost/ucha.

Zabawa się dopiero rozkręca, trwa dalej.
Jak już sobie zajrzałam do koleżanki, i zobaczyłam kostuchy na jej kręgosłupie, przypomnieliście mi się Wy Wszyscy opisujący swoje bóle kręgosłupa. W tym momencie – pewnik: czym jest kręgosłup w ciele człowieka ?
Kiedyś pisałam.
To nic innego jak RDZEŃ ! Wszyscy wiedzą, mało kto tak widzi ta informację.

I tak mi się przypomniało, że transponderach 2 lata temu pisałam o kundalini.
Co ma piernik do wiatraka ?
Wszystko.

To co zobaczyła kilka dni temu Veronika,czyli jakies potwory na swoim  kręgosłupie ze szczególnym uwzględnieniem okolic lędźwi czyli tzw. krzyża,  to co odczuwacie od kilku dni, to co dziś zobaczyłam u koleżanki ma wspólny mianownik – kostuchy/ koszczaje, rdzeń, kości i kundalini.
Jaszczury sobie wymyśliły, że nie dopuszczą do naszej ewakuacji wraz z naszą Ziemią naszym gwiezdnym portalem z powrotem do naszego świata.
Zniknęłoby im żarełko i cała misternie upleciona latami intryga.

Nakazali specjalnym programem powtórne zagnieżdżenie się gadziorków w rdzeniach Arya ( stąd bóle kości i kręgosłupa), po to by niepostrzeżenie wykorzystać potencjał Arya poprzez synchronizację czakr Arya w trakcie przepływu tzw. kundalini co zapewne miałoby miejsce w nocy, kiedy to Arya są obezwładnione senną hipnozą, nie kontrolując swojego ciała. Ta synchronizacja miałaby scalić WSZYSTKIE CZAKRY ARYA.
A to oznacza wszystkie centra energetyczne każdego Arya wraz z centrami czyli czakrami Ziemi.
Bóle tzw. krzyża to miejsce które nazywam gniazdem żmij. To miejsce, w którym gadziory składają jaja po uzyskaniu mocy dzięki uruchomieniu energii kundalini, wykorzystując potencjał mocy. Tak tworzą się i rodzą hybrydy.

Połączenie w jednym momencie ludzkich, zwierzęcych, roślinnych i mineralnych czakr z czakrami Ziemi dałoby moc porównywalną tylko z jakąś superbomba neutronową czy plazmową, która wyrzuciłaby Ziemię wraz z nami z planowanej orbity czyli przygotowanego portalu do opuszczenia tej przestrzeni.

Superkomputery już były przygotowywane wraz z transformacją danych, stąd dziwne zachowanie się większości najważniejszych łącz internetowo-komputerowych.

I  ta informacja Mukiego :
” W każdym z tych miejsc leży kamień z gwiazd. Czarny jak kosmos i ciemny jak noc iskrzący się milionami iskierek, kiedy padnie na niego światło.
…magnetyka uporządkowanego i przetykanego ferromagnetykiem oraz Galitem…
czakra to ów czarny kamień z gwiazd będący soczewką energetyczną tego węzła energetycznego.”
Uratowała nam dupy.

uklad-podwojny-bialy-i-brazowy-karzel

Copyright by BasiaB.

Skomentuj

