LISTA SPRAW DO ZAŁATWIENIA PRZEZ BOGA STWÓRCĘ NIEBA I ZIEMI

 

  • Żądam zniszczenia wszystkich moich paktów, umów, kontraktów, transakcji które zawierałam ze wszystkimi istotami, a które były powodem moich chorób, ubóstw, smutku, chaosu, konfliktów, tragedii i nieprzyjemnych sytuacji w moim życiu, chorób wszystkich osób i nieprzyjemnych, tragicznych sytuacji wszystkich istot i przyczyną śmiertelności mojej i wszystkich ludzi w Całym Stworzeniu.

 

 

  • Żądam zabrania całej mojej energii z Całego Stworzenia od wszystkich światów i wszystkich wszechświatów – która była wykorzystywana niezgodnie z wolą Boga Stwórcy, która była wykorzystywana do niszczenia ludzkości na ziemi i działała wbrew 10 przykazaniom Bożych czyli: prawdy, prawości, dobru , miłości bezwarunkowej i niekrzywdzenia w myślach, słowach i czynach.

 

 

  • Żądam, aby od tej chwili moja energia służyła tylko i wyłącznie dobru Najwyższemu, wszystkim światom i wszystkim wszechświatom , tworzenia dobra, dobrobytu, dostatku, mądrości, moralności, etyki, godności , wdzięczności Bogu Stwórcy za otrzymane łaski , służenia Bogu Stwórcy i drugiemu człowiekowi . Aby moja energia służyła tworzeniu prawdy, prawości, miłości, dobra, niekrzywdzenia w myślach, słowach, czynach, całemu stworzeniu i wszystkim światom i wszechświatom.

 

 

  • Żądam od tej chwili przejęcia przez Boga Stwórcę mojej duszy i moich ciał, mojej całej energii w wieczne prowadzenie.

 

 

  • Żądam wiecznych zabezpieczeń i wiecznego prowadzenia w prawdzie, prawości, miłości, dobru, niekrzywdzeniu w myślach, słowach i czynach na wieki wieków Amen od Boga Stwórcy.

 

 

  • Żądam zniszczenia wszystkich moich ślubowań, obietnic, przyrzeczeń, przywiązań, magicznych związków, magicznych miłosnych związków, kajdan, które myśmy robili i które nam robiono oraz wymazania tych kodów w pamięci naszej i wszystkich światów i wszechświatów.

 

 

  • Żądam zniszczenia wszystkich moich rytuałów, magii, zaklęć, czarów, rytuałów ślubnych kościelnych i innych religii świata i innych oraz wymazania tego wszystkiego z pamięci mojej i wszystkich światów i wszechświatów.

 

  • Żądam zniszczenia implantów, wierzeń, przekonań, programów, kodów, wyrazów, czipów, procesorów, radarów i nadajników w naszych Duszach i ciałach eterycznych, zrobionych przez Chimerów, Archontów, Reptylian, Drakonów i szatana oraz wymazanie ich z pamięci naszej i wszystkich światów i wszechświatów.

 

 

  • Żądam zniszczenia wszystkich nałogów alkoholowych, tytoniowych, lekomanii, narkomanii, seksoholizmu, dewiacji seksualnych, wynaturzeń seksualnych, negatywnych energii seksu, rozbijania rodzin, lęków, psychoz i chorób psychicznych oraz wymazanie ich we mnie i we wszystkich istotach i we wszystkich światach i wszechświatach.

 

  • Żądam usunięcia gadziego DNA z mojej Duszy i moich ciał oraz wypełnienie ich boskim, diamentowym DNA miłości bezwarunkowej, świadomości i woli Boga Stwórcy na wieki wieków.

 

  • Żądam, aby mój dialog, wewnętrznej mojej ludzkiej świadomości z boską świadomością, był wiecznie harmonijny i prawy na wieki.
Skomentuj

