Jest wielu, którzy obserwują moje działania …

24.04.2014 r.
Aradhana Mahotsawam

Jest wielu, którzy obserwują moje działania i zaczynają twierdzić, że moja natura jest taka i taka. Nie potrafią zmierzyć świętości, majestatu i wiecznej rzeczywistości, którą jestem. Moc Sai jest nieograniczona; przejawia się zawsze. Wszelkie formy mocy znajdują się w tej dłoni Sai. Lecz ci, którzy utrzymują, że mnie zrozumieli – mędrcy, jogini (osoby wysoko rozwinięte duchowo), pandici (uczeni) i dżnianini (osoby wyzwolone) – są świadomi jedynie najmniej ważnego, zwykłego, zewnętrznego przejawu niewielkiej części tej mocy, a mianowicie cudów! Moja moc jest niezmierzona; moja prawda jest niewytłumaczalna, niezgłębiona. To, co jest moją wolą, musi się wypełnić; to, co planuję, musi się powieść. Ja jestem prawdą, a prawda nie musi się wahać, lękać ani uginać. Mówię to o sobie, ponieważ zaistniała taka potrzeba. – Dyskurs z 19.06.1974 r.

-BABA

 

Skomentuj

