Podziękowania od Mieczysława

W podziękowaniu za zdrowie!

Jakiś czas temu usłyszałem diagnozę,że mam nowotwór złośliwy gruczołu krokowego. Załamałem się,bo myślałem,że to koniec . W dodatku leczyłem się na cukrzycę insulinoniezależną-z powikłaniami nerkowymi. Przestałem wierzyć w słowa pocieszenia,jednak w moje uzdrowienie nie przestała wierzyć P.Krystyna. Codziennie z grupą ludzi modliła się w mojej intencji,robiła to z wielkim zaangażowaniem,wiarą i Miłością. Po pewnym czasie okazało się ku mojemu zaskoczeniu,że nowotworu nie mam. Także pozbyłem się cukrzycy. Byłem w szoku! Nie mogłem uwierzyć w moje szczęście. Dlatego piszę ten list,by podziękować z głębi serca za wiarę i modlitwę.

Pani Krysiu serdeczne BÓG ZAPŁAĆ.

Skomentuj

