Podziękowania od Maniusia

Maniuś „Beczka”

Kawęczyn 37

Podziękowanie dla Krystyny!

3 lata temu uległem wypadkowi byłem cały połamany,miałem uszkodzony kręgosłup, złamaną nogę, lewą rękę, obojczyk i żebra. Nogę miałem na wyciągu,rurkę w krtani,z płuc ściąganą wodę,nie przytomny leżałem na intensywnej terapii w szpitalu w Busku Zdroju przez 4 miesiące. Później przewieźli mnie do Piekar Śląskich, wykonali mi zabieg na kręgosłup.

Lekarze nie dawali mi nadziei życia,uważali,że będę kaleka do końca życia.

W tym czasie codziennie grupa ludzi wraz z P.Krystyną modlili się za mnie w wysyłali mi Miłość,Wybaczenie i Wdzięczność. Modlitwy spowodowały,że jestem zdrowy i sprawny. Chodzę o własnych siłach.

Wyszedłem z choroby.

Serdeczne Dzięki.

Bóg zapłać Pani Krystynie.

Skomentuj

