Podziękowania Janiny

Szanowna Pani Krystyno!

Dwa lata temu w czerwcu 2011r. przebywałam na rehabilitacji w Solcu-Zdroju  w pensjonacie „Krystyna” trafiłam na medytacje i modlitwy prowadzone przez  P.Krystynę.
W tym czasie mój brat ciężko chorował na raka przewodu pokarmowego.  Stan Jego po radioterapii był bardzo ciężki. Do modlitw włączyłam zdrowie mojego brata, przez 2 tygodnie duża grupa ludzi się modliła za zdrowie mojego brata. O dziwo po 2 miesiącach brat opuścił szpital i w badaniu specjalistycznym komórek rakowych nie było – obeszło się bez operacji. Minęło 2 lata i co pół roku po badaniach jest wszystko w porządku,oby tak dalej!
Tymi słowami dziękuję P.Krystynie za modlitwy i za moc uzdrowienia. Aby Bóg Ją Błogosławił i dawał zdrowie przez długie lata.
Z pozdrowieniami i szacunkiem
Janina z Częstochowy.

Skomentuj

