MODLITWA UZDRAWIAJĄCA DUSZE I CIAŁO – EGZORCYSTYCZNA

1. Modlitwa „Ojcze Nasz” w wersji podstawowej:
Ojcze nasz, któryś jest w niebie, święć się imię Twoje.
Przyjdź królestwo Twoje, bądź wola Twoja.
Jako w niebie tak i na ziemi.
Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj
I odpuść nam nasze winy jako i my odpuszczamy naszym winowajcom
I nie wódź nas na pokuszenie, ale nas zbaw ode złego Amen.
lub w wersji rozbudowanej:
Ojcze nasz, któryś jest w niebie, tu na ziemi i w nas,
Święć się imię Twoje, przyjdź królestwo Twoje
I niech objawi się ono w nas.
Bądź wola Twoja jako w niebie tak i na ziemi i w nas.
Chleba naszego powszedniego, owocu winnego i słowa Twego
Daj nam dzisiaj i każdego dnia i odpuść nam nasze winy
Jako i my odpuszczamy naszym winowajcom.
Bo tyle będziesz miał odpuszczone ile sam odpuścisz.
I nie dopuszczaj do nas żadnego pokuszenia
Ale zbaw nas od wszelkiego zła
Albowiem Twoje jest królestwo, moc i chwała na wieki wieków Amen.

2. Modlitwa naszych czasów : „OJCZE NASZ”

Ojcze nasz, któryś jest w Niebie, jak i na Ziemi.
Bo jesteś od Początku i jesteś wszystkim we wszystkim.
Od Wieczności do Wieczności.

Święte imię Twoje,
przyjdź Królestwo Twoje, bądź wola Twoja
w Niebie, tak i na Ziemi.

Przyjdź Królestwo Twoje i wypełnij nasze Serca.
Abyśmy rozpoznali
kim jesteśmy i przez to weszli pod Twój dach.

W jedności wszystkich Bytów urodzeni,
z jedności wszystkich Żyć przybyli
i w jedności ze wszystkimi Sercami połączeni.

Daj nam chleba powszedniego Twojej Miłości,
abyśmy byli syci.
Ugaś nasze pragnienie Wodą Życia
ze Źródła Wszystkich Bytów,
abyśmy nigdy nie byli spragnieni.

Prowadź nas i przewodź nam, abyśmy mogli Cię ujrzeć
twarzą w twarz i abyśmy rozpoznali, kim jesteśmy.

Ojcze nasz, Ty który jesteś we mnie
i ja który jestem w Tobie.

Ja rozpoznaję się tym, kim jestem
gdy patrzę w oblicze Twoje.
Jestem błogosławiony przez Twoją łaskę
i doświadczam mojej boskości.

Ojcze i Matko wszystkich Bytów,
kochająca siło wszystkich Żyć.
Wieczny sensie Tworzenia,
moje Serce jest wypełnione Twoim Światłem
i w ciszy słyszę Twoje słowo:
Ty i ja jesteśmy jednym.
Ponieważ Twoje Królestwo i potęga
i chwała są wszechobecne w Wieczności.

Od Początku Czasu
ja jestem czystym, wolnym i wzniosłym obrazem Ciebie.
Jestem Twoją boską ekspresją na Ziemi.

Człowiekiem, który wie, kim jest
czym jest i poprzez co jest.

Jestem tym, kim jestem!

Od wieczności do Wieczności. AMEN

3. Dziękujemy Ci Boże za łaski, dobrodziejstwa, które otrzymujemy każdej minuty, każdej sekundy od Ciebie, dziękujemy Ci Boże za dar życia. Dziękujemy Ci Boże, że nasze słowa są Twoimi słowami, że nasze myśli są Twoimi myślami.
ODDAJEMY SIĘ TOBIE BOŻE W PROWADZENIE NA WIEKI !!!
4. Przepraszamy Cię Boże, jeśli obraziliśmy Ciebie w naszych myślach, słowach i uczynkach, albo jeśli  zrobiliśmy coś co było niezgodne z Twoją wolą. Przepraszamy Cię Boże – jak tylko potrafi nasza dusza, nasze ciało to wyrazić.

W dowód wdzięczności i miłości bezwarunkowej do Ciebie Boże wysyłamy Ci MIŁOŚĆ, WYBACZENIE, WDZIĘCZNOŚĆ i BŁOGOSŁAWIEŃSTWO.
5. Wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do Boga x 9.
6. Dziękuję Ci Boże, że nasza miłość i wybaczenie do Całego Stworzenia, które wysyłamy, uzdrawia nasze dusze, nasze ciała oraz sprawia, że wszędzie płynie cudowna boska energia i miłość bezwarunkowa pomiędzy nami, a całym Twoim stworzeniem Boże i sprawia, że jesteśmy Wolni, Zdrowi i Szczęśliwi.
7. Wysyłam Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do Całego Stworzenia

x 9.
8. Dziękuję Ci Boże za oczyszczenie naszych duszy i ciał, za zabranie nam bólu, chorób, cierpienia duszy i ciała, za zabranie od nas Boże lęku, strachu, trosk, zmartwień, za zabranie Boże od nas gniewu, nienawiści, braku wybaczania, przywiązań, więzi i wszystkich tych niskich energii, które powodowały choroby lub różne nieprzyjemne sytuacje w naszym życiu, a na które nie mogliśmy znaleźć odpowiedzi.

DZIĘKUJEMY CI BOŻE ZA WOLNOŚĆ NA WIEKI
Niech miłość i wybaczenie, które będziemy wysyłać do każdej komórki naszego ciała, spotęguje uzdrowienie naszszych dusz, naszych ciał i zregeneruje nasz organizm.
9. Wysyłamy Miłość , Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do każdej komórki naszego ciała x 9.
(podczas odmawiania można swoimi rękami dotykać swojego ciała tam, gdzie był problem zdrowotny).
10. Wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do rodu mojej matki i rodu mojego ojca x 9.
11. Wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do naszych związków karmicznych z przeszłości, które były powodem naszych chorób i nieprzyjemnych sytuacji w naszym życiu x 9.
12. Dziękujemy Ci Boże za to, że skończyły się wojny, kataklizmy, przemoc, terror i zło wśród całego stworzenia.
Dziękujemy Ci Boże, że wreszcie zapanował wśród Całego Twojego Stworzenia i wśród Wszystkich Wszechświatów i Wszystkich Światów Spokój, Równowaga, Dobro, Miłość, Radość, Szczęście, Zadowolenie, Neutralność, Serdeczność, Bezinteresowność, Akceptacja, Wolność od zła i Prawość.
DZIĘKUJEMY CI BOŻE, ŻE CAŁE TWOJE STWORZENIE JEST WOLNE, ZDROWE, SZCZĘŚLIWE I RADOSNE

DZIĘKUJEMY CI BOŻE, ŻE CAŁE STWORZENIE STAŁO SIĘ PRAWDĄ, PRAWOŚCIĄ, MIŁOŚCIĄ, DOBREM, NIEKRZYWDZENIEM W MYŚLACH, SŁOWACH I UCZYNKACH

13.Dziękujemy Ci Boże, że zrozumieliśmy sens życia naszego tu i teraz, że odkryliśmy Boga w swoim sercu i sercu drugiego człowieka, że zrozumieliśmy dlaczego chorowaliśmy, dlaczego spotykały nas różne nieprzyjemne sytuacje w naszym życiu, dlatego dziękujemy Ci Boże za podniesienie Świadomości Całemu Stworzeniu.
14. Dziękujemy Ci Boże, że nastąpiła laserowa transformacja Świadomości Całego Stworzenia i Wszystkich Wszechświatów i Wszystkich Światów i w tej intencji wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do Boga x 9.
15.Dziękujemy Ci Boże za to, że od tej chwili Sałe Stworzenie Twoje jest Prawdą, Prawością, Miłością, Dobrem, Niekrzywdzeniem, dlatego wysyłam Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do Boga x 9.
16. Dziękujemy Ci Boże, że od tej chwili w Całym Stworzeniu Twoim i we Wszystkich Wszechświatach i Wszystkich Światach jest Spokój, Równowaga, Dobro, Miłość, Radość, Szczęście, Akceptacja, Zadowolenie, Neutralność, dlatego wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do Boga x 9.
17. Dziękujemy Ci Boże za to, że od tej chwili wszystkie dusze zostały rozbudzone ze snu, z letargu do życia w Bogu i z Bogiem i że są szczęśliwe i oddane Bogu w prowadzenie na wieki, dlatego wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do Boga x 9.
18.Dziękujemy Ci Boże za to, że miłość i wybaczenie, które wysyłamy Całemu Stworzeniu, błyskawicznie uzdrawia i leczy wszystkie istoty z chorób i różnych niedomagań, że oświeca błyskawicznie i leczy wszystkie dusze i prowadzi je do Boga, dlatego wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do Boga x 9.
19. Dziękujemy Ci Boże, że nasza miłość, którą wysyłamy oświeca błyskawicznie, leczy wszystkie dusze i prowadzi je do Boga, dlatego wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do Boga x 9.
20.Dziękuję Ci Boże za to, że jestem szczęśliwa, że wróciłam do domu swojego-Twojego, że od tej chwili nie musze martwić się już o nic, bo Ty Boże jesteś mną a ja jestem Tobą na wieki

Dlatego w dowód wdzięczności dla Ciebie Boże, wysyłam Ci Boże Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo x 9.
21.Modlitwa „Zdrowaś Mario” w wersji podstawowej:
Zdrowaś Mario, łaskiś pełna, Pan z Tobą,
Błogosławionaś Ty między niewiastami i
Błogosławiony owoc żywota Twojego Jezus.
Święta Mario, Matko Boża
Módl się za nami grzesznymi
Teraz i w godzinę śmierci naszej Amen x 3
lub w wersji poszerzonej:
Zdrowaś Mario, łaski pełna, Pan z Tobą,
Błogosławionas Ty między niewiastami
I błogosławiony owoc żywota Twojego Jezus.
Święta Mario Matko Boża
Módl się za nami wiecznymi
Teraz i w godzinę przejścia naszego w inny wymiar Amen x 3
22.Można zamknąć oczy, złożyć ręce i wizualizować sobie ukochana formę Boga (Jezusa, Matki Boskiej lub innej) i przyglądać się jak oddech (bo oddech jest Bogiem) rozchodzi się po każdej komórce twojego ciała i uzdrawia ciało, a toksyny i niepotrzebne energie spływają do stóp (można tak zanurzać się w swoim wnętrzu w jedności z Bogiem przez 5-10 min. i modlimy się – można powtarzać „DZIĘKUJĘ CI BOŻE, ZA TO , ŻE JA JESTEM TOBĄ A TY JESTEŚ MNĄ NA WIEKI ”).
23.Dziękujemy Ci Boże za to, że zabrałeś od nas lęk, troski, zmartwienia, ignorancję, agresję, gniew, przywiązania, brak wybaczenia, oskarżanie, ocenianie, zawiść, wyszydzanie, zazdrość i że zabrałeś Boże wszystkie niskie energie, które niszczyły nasze dusze i nasze ciała.
DZIĘKUJEMY CI BOŻE ZA TO, ŻE STALIŚMY SIĘ WOLNI, ZDROWI I SZCZĘŚLIWI
Dziękujemy Ci Boże za to, że wypełniłeś nas Spokojem, Równowagą, Dobrem, Radością, Szczęściem, Zadowoleniem, Miłością Bezwarunkową, Neutralnością i Wolnością.
Dziękujemy Ci Boże za to, że wszyscy staliśmy się Prawdą, Prawością, Miłością, Niekrzywdzeniem w myślach, słowach i uczynkach, że staliśmy się podobni na obraz i podobieństwo Twoje Boże.
Dziękujemy Ci Boże za to, że czujemy stale Twoją obecność, Twoją opiekę nad nami i czujemy ciągle, że nas kochasz, miłujesz, ochraniasz, uzdrawiasz, prowadzisz i że nic nikomu od tej chwili się nie dzieje.
Dziękujemy Ci Boże za to, że świecisz stale pod naszymi stopami światło, abyśmy już nigdy nie zbłądzili, tylko cały czas szli drogą prosto do Ciebie.
24.Wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do Boga x 9.
25.Dziękujemy Ci Boże za to, że miłość i wybaczenie, które wysyłamy sobie nawzajem, uzdrawia relacje między nami i sprawia, że jesteśmy Wolni, Zdrowi i Szczęśliwi.
Można wysyłać sobie miłość i wybaczenie nawzajem, ile osób odmawia tą modlitwę do każdego z osobna x 3 lub 9.
26. Wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do naszych rodzin x 3 lub 9.
27. Wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do wszystkich istot cierpiących, chorych, zniewolonych i oczekujących pomocy x 3 lub 9.
28.Wysyłamy Miłość, Wybaczenie, Wdzięczność i Błogosławieństwo do naszych wrogów x 3 lub 9.
29.Dziękujemy Ci Boże za to, że łaski uzdrawiające Twoje Boże spływają na nas, na nasze rodziny, na całe Twoje Boże Stworzenie. Dziękujemy Ci Boże za to, że Łask Twych nie ma końca.
Dziękujemy Ci Boże za to, że jesteśmy wszyscy Wolni, Zdrowi i Szczęśliwi.
30.Dziękujemy Matce Boskiej, która cały czas czuwa nad nami i prowadzi nas wszystkich do Ciebie Boże. Dziękujemy Jej za okrycie nas wszystkich płaszczem ochronnym, ze od tej chwili nic nikomu złego się nie stało.
31.Modlitwa „Pod Twoją obronę uciekamy się Święta Boża Rodzicielko” w wersji podstawowej:
Pod Twoja obronę uciekamy się Święta Boża Rodzicielko.
Naszymi prośbami racz nie gardzić w potrzebach naszych
Ale od wszelakich złych przygód racz nas zawsze wybawiać
O Panno chwalebna i błogosławiona,
O Pani nasza, Orędowniczko nasza, Pocieszycielko nasza,
Pośredniczko nasza.
Z Synem Swoim nas pojednaj, Synowi Swojemu nas polecaj,
Swojemu Synowi nas oddawaj.
Lub w wersji rozszerzonej:
Pod Twoja obronę uciekamy się Święta Boża Rodzicielko.
Naszymi prośbami racz nie gardzić w potrzebach naszych
Ale od wszelakich złych przygód racz nas zawsze wybawiać
O Panno chwalebna i błogosławiona,
O Pani nasza, Orędowniczko nasza, Pocieszycielko nasza,
Pośredniczko nasza.
Z Bogiem nas pojednaj, Bogu nas polecaj,
Bogu nas oddawaj.

32. Boże mój Boże, na niebieskim tronie,

do Ciebie wznosimy błagalne swe dłonie.

Za dzień dzisiejszy,

za dary z Twej ręki

niosę Tobie Boże mego serca dzięki.

A jeślim obciążył ma duszę,

to na kolanach przebłagać cię muszę.

Niech zasnę z Twoim na ustach imieniem,

z Twa łaską święta i z Twym przebaczeniem.

33.Powierzam się Tobie cudowny Boże Wszechmogący,

bo Ty jesteś Miłością i Najwyższym Dobrem.

Dlatego chronisz mnie i dajesz mi zawsze

cos znacznie lepszego niż ja oczekuję.


34.Dziękujemy Ci Boże za to, że Całe Twoje Stworzenie jest Wolne, Zdrowe, Szczęśliwe, Radosne i Pobłogosławione przez Ciebie x 3.
35.Dziękujemy Ci Boże za to, że Wszystkie Światy i Wszystkie Wszechświaty są Wolne, Zdrowe, Szczęśliwe i Pobłogosławione przez Ciebie na wieki wieków Amen x 3.
36.Dziękujemy Ci Boże za łaski, dobrodziejstwa, które spływały na nas, spływają na nas i będą stale spływać.
DZIĘKUJEMY CI BOŻE ZA DAR UZDROWIENIA DLA KAŻDEGO Z NAS

Dziękujemy Ci Boże za prowadzenie tej modlitwy jak tylko potrafi nasza dusza, nasze ciało to wyrazić.
Dziękuję wszystkim uczestnikom odmawiającym tą modlitwę.

Bądźcie wszyscy wiecznie Wolni, Zdrowi i Szczęśliwi.

Niech was Bóg błogosławi.

Żyjcie wiecznie z Bogiem i w Bogu.
Dziękujemy Ci Boże za to, że zawsze świecisz pod naszymi stopami światło, że już nigdy nie zbłądzimy, tylko cały czas będziemy szli drogą do Ciebie Boże. Amen.

Dziękuję Ci Boże, że jestem zdrowa, spokojna, sprawna fizycznie i psychicznie, spokojna, zrównoważona, neutralna i akceptuję wszystkich i wszystko dookoła.

Dziękuję Ci Boże, że jestem radosna, szczęśliwa, pełna miłości, zadowolona i delikatna. Odczuwam i tworzę rzeczywistość Boga na jawie.

Dziękuję, że jestem czystym narzędziem  Boga bez poczucia ja i moje.

Dziękuję Ci Boże, że jestem bezinteresowną miłością i przebaczeniem dla wszystkich. Myślę, mówię i czynię jednakowo. Jestem jednością z Całym Stworzeniem ze Wszystkimi Wszerchświatami i Wszystkimi Światami.
Dziękuję Ci Boże, że jestem Prawdą, Prawością, Miłością, Dobrem i Niekrzywdzeniem w myślach, słowach i uczynkach i rozsiewam wokół tylko miłość bezwarunkowa. 

Dziękuję Ci Boże, że jestem najszczęśliwszą istotą we wszechświecie, że ujrzałam Boga w swoim sercu i sercu innych istot.

Dziękuję Ci Boże za to,że całe Stworzenie,Wszystkie Światy i Wszystkie Wrzechświaty są Radosne,Szczęśliwe i Zadowolone,Wolne.

Moje ciało jest świątynią Boga i Bóg we mnie uzdrawia mnie.

DZIĘKUJĘ CI BOŻE ZA TO,ŻE JA JESTEM TOBĄ,A TY JESTEŚ MNĄ NA WIEKI.

Dodaj komentarz

