MODLITWA TEGO CZASU

MODLITWA TEGO CZASU od JESUS SANANDA,
przekazana przez Jahn Johannes 25.04.2011

„OJCZE NASZ”

Ojcze nasz, któryś jest w Niebie, jak i na Ziemi.
Bo jesteś od Początku i jesteś wszystkim we wszystkim.
Od Wieczności do Wieczności.

Święte imię Twoje,
przyjdź Królestwo Twoje, bądź wola Twoja
w Niebie, tak i na Ziemi.

Przyjdź Królestwo Twoje i wypełnij nasze Serca.
Abyśmy rozpoznali
kim jesteśmy i przez to weszli pod Twój dach.

W jedności wszystkich Bytów urodzeni,
z jedności wszystkich Żyć przybyli
i w jedności ze wszystkimi Sercami połączeni.

Daj nam chleba powszedniego Twojej Miłości,
abyśmy byli syci.
Ugaś nasze pragnienie Wodą Życia
ze Źródła Wszystkich Bytów,
abyśmy nigdy nie byli spragnieni.

Prowadź nas i przewodź nam, abyśmy mogli Cię ujrzeć
twarzą w twarz i abyśmy rozpoznali, kim jesteśmy.

Ojcze nasz, Ty który jesteś we mnie
i ja który jestem w Tobie.

Ja rozpoznaję się tym, kim jestem
gdy patrzę w oblicze Twoje.
Jestem błogosławiony przez Twoją łaskę
i doświadczam mojej boskości.

Ojcze i Matko wszystkich Bytów,
kochająca siło wszystkich Żyć.
Wieczny sensie Tworzenia,
moje Serce jest wypełnione Twoim Światłem
i w ciszy słyszę Twoje słowo:
Ty i ja jesteśmy jednym.
Ponieważ Twoje Królestwo i potęga
i chwała są wszechobecne w Wieczności.

Od Początku Czasu
ja jestem czystym, wolnym i wzniosłym obrazem Ciebie.
Jestem Twoją boską ekspresją na Ziemi.

Człowiekiem, który wie, kim jest
czym jest i poprzez co jest.

Jestem tym, kim jestem!

Od wieczności do Wieczności.

AMEN

(…)
Sztorm może wiele zniszczyć, jednak również sprząta wiele z Drogi. Ogień może wiele spalić lecz przynosi nowe żyzne pola, woda może pogrzebać wszystkich ale tworzy przy tym Nowy Pokój tam, gdzie dotąd był niepokój.

To dla Ciebie oznacza:
niezależnie od tego co się stanie na tym Świecie, pozostań przez to niedotknięty, tak jak i jesteś niezmoczony deszczem ponieważ założyłeś płaszcz przeciwdeszczowy.

Chrońcie się więc przed siłami chcącymi Was ściągnąć w dół!

Jak?

I jak zawsze również i to jest proste.

1.
Każdą sekundę Waszego dnia uczyńcie modlitwą!
Mówcie mantry, mówcie zarządzenia i rozmawiajcie ze Stwórcą — módlcie się.

2.
To działa.

Więcej teraz nie potrzeba oprócz ciągłej modlitwy do Stwórcy,nawet jeśli śpicie.

Jak to działa?

Poprzez myślenie o Stwórcy przed uśnięciem, myślenie o Świetle i JEGO Świetle przyciągacie te Poziomy Tworzenia do Waszego Świata i do Waszego Świata snów.

Módlcie się zawsze, to leczy wszystko — świętujcie, módlcie się i bądźcie.
Nic więcej nie trzeba i wtedy wszystko jest uczynione.

Tajemnica chronionego i prowadzonego i we wszystkim doskonałego dnia Życia leży w nieprzerwanym poświęcaniu myśli i uczynków dla Stwórcy.

Bez jednej pauzy będziecie przeżywać Życie jako Święto, nawet wtedy i właśnie wtedy gdy wygląda na to że mało jest w tym czasie do zabawy.

Pozostaną wyprostowani Ci, którzy są umocnieni w Stwórcy. Upadną Ci którzy wątpią w Stwórcę ponieważ tym samym poddają w wątpliwość swoją własną boską naturę co ma konsekwencje w postaci tego iż są zdolni tylko do wątpliwych decyzji. Tak właśnie jest — wszystko stanie się całością i dlatego potrzeba Cię w całości.

Stwórca Cię woła — Chodź! –
Stwórcą przygotowuje Ci grunt, zajmij swoje miejsce,
Stwórca bierze Cię w swoje ramiona — puść się.

Nie zwlekaj już dłużej…

Przybyły aby zobaczyć jak nadchodzicie

RAMTHA
(…)

Skomentuj

