Jest tylko jeden język – język serca.

Jest tylko jedna religia – religia miłości. 

Jest tylko jeden Bóg – i jest on wszechobecny.

Twoja misja się zaczęła – nowa ziemia

Moja misja osiągnęła teraz punkt w czasie, gdy każdy z was ma
pracę do wykonania. Ta planeta ma cel w wielkiej galaktyce, w
której się utrzymuje. Ten cel ujawnia się teraz przed naszymi
oczami.
Wzywam was do wysłania BOSKIEJ MIŁOŚCI, jaka jest w was, tak, że
jej niewidzialna moc rozprzestrzeni się na wszystkich, którzy
znajdą się wokół was. Aby pomyślnie spełnić swoją rolę zawsze
pozostańcie skoncentrowani na Mnie.
Poświęćcie siebie do przekazania czystości serca będącej w was
dla wszystkich istot i wszystkich żyjących stworzeń i nie
sięgajcie po owoce swojej pracy. Ta część mojej misji jest
spełniana w absolutnej ciszy.
Wy jesteście Moimi instrumentami, z których Moja Miłość będzie
się rozprzestrzeniać. Bądźcie zawsze świadomi, że w momencie,
gdy dopuścicie wasze ego, aby zawładnęło wami, moja praca
ustanie. Gdy pokonacie wasze negatywne skłonności umysłu znowu
wrócicie do Mojego Źródła. Moja Miłość rozmożona odczuwana
będzie na całym świecie. Przygotowywałem was do tej pracy przez
wiele wcieleń. Ściągnąłem was dla siebie.
Zrobiłem duże kroki w Mojej Misji przez te ostatnie inkarnacje.
Moja praca trwa nieustannie tak również twoja jest bez końca.
Wiedzcie, że Ja Jestem w was i poza wami. Nie ma różnicy.
Uwolnijcie się od mało znaczących spraw raz na zawsze.
Wy Jesteście teraz Mną, a ja Jestem wami. Nie ma różnicy. Mój
Darszan będzie płynął na przód ze Mnie i przez was. Możecie być
nieświadomi tego stałego procesu. Bądźcie zawsze o czystym sercu
i duszy, a ludzkość podczas waszego życia będzie korzystać z
waszych unikatowych cech.
Inni również będą sprawiać Mi radość w Mojej Misji, gdy
przyciągnę ich do siebie. Zbliża się czas, gdy cała ludzkość
będzie żyła w harmonii. Ten czas nastąpi szybciej niż ktokolwiek
się spodziewa. Zanim to nastąpi bądź przygotowany na wszystko,
co jest potrzebne, aby ujawnić wszystkim żyjącym prawdziwy cel
egzystencji. To nie jest coś, co ktokolwiek żyjący może sobie
wyobrazić. To nie jest coś, do czego można dążyć. To jest poza
wszelkim zasięgiem.
Mogę powiedzieć, że piękno tego jest najwspanialsze, ponad
wszelkimi marzeniami. Gdy każdy z was spełni swoją cichą pracę,
Ja przyjmę go do Swego serca i odtąd wasze dusze będą wzniesione
i wasze oczy odkryją, Moją wewnętrzną obecność. Mówię do
wszystkich Moich wielbicieli ze szczytu Pana gdzie wszystkie
wszechświaty stają się jednym.
Bądźcie Moją pracą Moi ukochani Bhaktowie. Wasze oddechy
przyniosą zapach kwiatów Nieba. Wasz przykład będzie taki jak
Aniołów. Wasza radość będzie Moją radością.

BHAGAWAN ŚRI SATHYA SAI BABA

 

Skomentuj

