Przybyłem…

Przybyłem, aby zapalić lampę miłości w waszych sercach i z dnia na dzień podsycać jej blask. Nie występuję w imieniu żadnej religii. Moją misją nie jest reklamowanie jakiegoś wyznania, wiary, czy doktryny. Nie zamierzam też przysparzać wyznawców jakiejkolwiek religii, sobie, czy komukolwiek. Przybyłem, żeby powiedzieć wam o duchowym źródle wszechrzeczy, o miłości. O ścieżce miłości, o błogosławieństwie miłości, o posłannictwie miłości i o obowiązku miłości.

Sathya Sai Baba

Przybyłem, aby zapalić lampę miłości w waszych sercach i z dnia na dzień podsycać jej blask. Nie występuję w imieniu żadnej religii. Moją misją nie jest reklamowanie jakiegoś wyznania, wiary, czy doktryny. Nie zamierzam też przysparzać wyznawców jakiejkolwiek religii, sobie, czy komukolwiek. Przybyłem, żeby powiedzieć wam o duchowym źródle wszechrzeczy, o miłości. O ścieżce miłości, o błogosławieństwie miłości, o posłannictwie miłości i o obowiązku miłości.</p><p>                                                         Sathya  Sai  Baba
Skomentuj

