JEDNOŚĆ WŚRÓD CAŁEGO STWORZENIA

Pokora ! Pokora ! Pokora !

Wdzięczność ! Wdzięczność ! Wdzięczność !

Respekt wobec głosu wewnętrznego boskiego – głosu Boga !

Człowiek słuchając drugiego człowieka słucha Boga w tej osobie – nawet gdyby się z tym nie zgadzał, ale ma go wysłuchać i sam rozróżnić kłamstwo od prawdy, dobro od zła i wybrać Dobro.

Każda sytuacja w naszym życiu jest lekcją i grą Boga a każdy musi tylko trzymać się dziesięciu przykazań Bożych w myślach, słowach i uczynkach.

Człowiek wysyłając miłość, wybaczenie i wdzięczność do drugiego człowieka sam siebie ratuje, bo wszystko na tej ziemi jest jednością.

Nie ma ja, ty, on – jest jedność wśród całego stworzenia:

Jest jeden Bóg dla każdego, jest jedno słońce dla każdego i jedna modlitwa.

„Dziękuję Ci Boże, że wróciłem/am do domu swojego – Twojego, bo Ty jesteś mną a ja jestem Tobą na wieki, dlatego z radością w dowód wdzięczności, miłości bezwarunkowej do Ciebie i całego stworzenia wysyłam Ci Miłość, Wybaczenie i Wdzięczność. Amen.”

Skomentuj

